شازده کوچولو

شاهزاده کوچولو

:از کتاب شاهزاده کوچولو

پس از ساعتها که در سکوت راه رفتیم شب شدو ستاره ها یکی یکی

درآمدند...حرفهای شهریار کوچولو تو ذهنم می‌رقصید. ازش پرسیدم: پس تو هم

تشنه ات هست، ها؟

اما او به سوال من جواب نداد و فقط گفت: آب ممکن است برای دل من هم خوب

باشد ...

از حرفش چیزی دستگیرم نشد اما ساکت ماندم. می دانستم از او نباید حرف

کشید .

....

باز گفت: کویر زیباست

و حق با او بود. من همیشه عاشق کویر بوده‌ام. آدم بالای توده‌ای شن لغزان

می‌نشیند، هیچی نمی‌بیند و هیچی نمی‌شنود اما با وجود این چیزی توی سکوت

برق برق می‌زند .

شهریار کوچولو گفت: چیزی که کویر را زیبا می‌کند این است که یک جایی یک چاه

قایم کرده .

 

ادامه ...

 

 

شاهزاده کوچولو

آدم فقط از چیزهایی که اهلی می‌کند می‌تواند سردرآورد. انسان‌ها دیگر برای

سردرآوردن از چیزها وقت ندارند. همه چیز را همین جور حاضر آماده از دکانها

می‌خرند. اما چون دکانی نیست که دوست معامله کند آدم‌ها مانده‌اند بی‌دوست

..........

جز با دل هیچی را چنان که باید نمی‌شود دید. نهاد و گوهر را چشم سر نمی‌بیند

 

برای دانلود نرم‌افزار موبایل شاهزاده کوچولو روی لینک زیر کلیک کنید

فرمت این نرم‌افزار جاوا است و حجم آن 73 کیلوبایت

دانلود

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ

چرا قالب وبتو ریختی به هم ؟!!!


بعد این شاهزاده کوچولو نوشته کیه ؟
خیلی جالب بود خوندمش، دارم دانلود می کنم باقیشو بخونم
شما وبت خیلی خوبه، عالیه
دلت نکنیا
کلی دلگرمی می ده کامنتات و نوشته هات :)

دیگه الان حتما دانلودش کردی و دیدی که مترجمش احمد شاملوئه

میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

راستی یه مدت بود می گفتم به باغ همسفران خیلی آشناست برام، هر چی به مخم فشار آوردم، چیزی یادم نیومد
تا اینکه ییهو و خود به خود اومد تو ذهنم
صدا کن مرا
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است که در انتهای صمیمت حزن می روید
. . .

من این شعر رو خیییلی دوووووووچ دارم =)

واقعا یادتون نبود! از شما انتظار نداشتم!

میثم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ

اجبارا باید این بار شاملو رو تحمل کنم، شایدم تامل اضافه به توان 9

اریرا جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.erira.blogsky.com/

سلام وبلاگ و نوشته زیبایی دارید البته از طریق وبلاگ میثم سعادت آشناییتون رو پیدا کردم خوشحال می شم به نوشته های من هم سربزنیدو بی تعارف نظرتون رو بنویسید

سلام.
ممنونم از نظر لطف شما. وبلاگتون رو قبلا دیده بودم. خوب بود و استفاده کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد