نظرات 4 + ارسال نظر
پوریا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید.

مینا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.2simcard.blogfa.com

همکا رگرامی:
هنگامیکه از یک فروشگاه معتبر خرید میکنید.همیشه از کیفیتی بالا و هزینه های پایین بهره مند هستید.گروه سیمکا وابسته به سیستم مکانیزه کالا به خاطر افزایش رضایت مندی شما –ایجاد نرخ مطلوب تر با کیفیت بهتر کالاها-گسترش اجناس و تنوع محصولات با سرعت تحویل بیشتر تاسیس شد.انتخاب کالاهای جذاب با کیفیت و قیمت های استثنایی –ارایه خدمات به مشتریان عزیز به محبوبیت سیمکا افزوده و باعث شده هر هفته دهها خریدار به جمع ما بپیوندد.
خرید زمانی خاطره انگیز و لذت بخش و رضایت مند است که شما با یک راهنمای مطمین و دلسوزو معتبر همراه باشید
موفق باشید-سیمکا

میثم پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

منم یه دانشجوی شاغل هستم که اگه ازم خرید بکنی پولدار میشم =)

به نیم شب اگرت آفتاب می‌باید
:)

:)

میثم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

بابا قالب :)
خییییییییییییلی بهتر شد قالبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد