سهراب سپهری

سهراب

~~~ لب ما شیار عطر خاموشی باد ~~~

دانلود نرم‌افزار موبایل اشعار سهراب

با فرمت جاوا و حجم 130 کیلوبایت

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
میثم جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام بهترین برنامه ای که تو عمرم دانلود کردم
مرسیییییییییی

سلام
خوشحالم که خوشتون اومد. خودم که نتونستم ازش استفاده کنم.

احمد یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://khodashenasi.blogsky.com

با تشکر از بازدید شما.

میثم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
از کامنتای خوبت، تشکر می کنم

خوچحالم کردی که سهراب ی تر رو هم سر زدی و اون کامنت عالی رو هم گذاچتی =) کلی انرژی دادی

سلام
خواهش می کنم. منم از شما به خاطر وبلاگهای خوبتون تشکر می کنم.
اگه زیاد نظر نمیدن انرژیتونو از دست ندین. نمیدونم چرا اینجور وبلاگها بی نظر میمونن. مثل کشف الاسرار

میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام :)
چرا آپ نمی کنی ؟؟؟

سلام.
ممنونم که به این مثلا وبلاگ هم سر می زنی. اما من چیزی ندارم بنویسم. حتی خواستم وبلاگم رو حذف کنم. به درد نمی خوره.

میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

وا ! حذف کنی ؟؟؟
به درد نمی خوره ؟؟؟
کی گفته که به درد نمی خوره
من روزی دو سه بار سر می زنم
لطف کنین و هر چه زودتر آپ کنین وگرنه . . . =)

اگه میدونستم اینقدر سر میزنین هر دقیقه نمیریختمش به هم. من دائم دارم رو قالبش کار میکنم. قالبهای نایت اسکین رو هم دیدم. ولی خوشم نیومد. فعلا که حالم گرفته است.

میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ

از توی قسمت تظیمات بخش نظردهی، Anti Flooding رو غیر فعال بکن

بعدشم کلی با این سهراب جاوائی حاااااال کردیم، توووپ :)
مرسی

میثم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام

Goddess جان اگه کمک خاستی در مورد قالب بهم بگو امیدوارم بتونم خدمتی بهت بکنم .
گاهی اوقات یه حرفایی خیلی آدم رو درگیر می کنه !
می تونم بپرسم شما اهل کجا هستی ؟
و منظورت از کامنت اولت چی بود ؟ (برای پست زخم پا گذاشتی) من هر چی فک کردم هیچی نفهمیدم

سلام.
من اهل همدان هستم.

منظور خاصی نداشتم!
چیزی که مرتبط با مطالبتون باشه به ذهنم نرسید بنویسم ولی میخواستم نظر بدم. همین.
بعدشم الکی اون جمله رو ننوشتم. خوب وقتی اسم وبلاگتون رو دیدم «پله هایی به بام اشراق»، یاد سهروردی افتادم. اون جمله رو نوشتم و برای اینکه شما نگین بی ربط بود پایینش اون توضیح رو دادم. شاید توضیحم به جای روشن کردن منظورم، باعث ابهام شد. ببخشید.

قالب وبلاگم خیلی ایراد داره؟

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

ایراد ؟ اتفاقا من یکی که خیلی دوووچ دارم :)
پس مورد لطف قرار گرفته بودیممم
گفته بودی خیلی روی قالبت کاری می کنی واسه همین گفتم اگه خواستی شاید بتونم کمکت بکنم

مرسی

ممنونم. اگه کمک خواستم حتما بهتون میگم. رو قالبم زیاد کار میکردم اما به دلم نمی چسبید. حالا دیگه تقریبا راضیم. ولی بازم ایراد داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد