دانلود کتاب

دانلود کتاب اتاق آبی

سهراب سپهری

(PDF)

~**~~~~*******~~~~**~

 

دانلود رساله صفیر سیمرغ سهروردی

(PDF)

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
پامچال پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://safa.blogsky.com/

سلام
خسته نباشید
از فروشگاه ما هم دیدن کنید

http://safa.blogsky.com

میثم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام

هیچ کدوم دانلود نشد

اتاق آبی توی اون برنامه ای که پست قبلی گذاشتی مگه نیست ؟؟؟

سلام.
درستش کردم.
اتاق آبی فکر نمی‌کنم تو برنامه قبلی باشه. گفتم که رو موبایل خودم نتونستم اجراش کنم، ندیدمش. اما فکر می کنم اون هشت کتاب باشه. تازه اگه اتاق آبی رو هم داشته باشه، این یکی فرق می‌کنه چون این PDF هست.

میثم جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
کشف الاسرار رو شما می نویسی ؟

بله، از کجا فهمیدی؟

میثم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ق.ظ

دستم مینداری که می گی از کجا فهمیدم ؟

نه، خدا نکنه من بخوام شما رو دست بندازم! خواستم ببینم حدس زدی یا ...

میثم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

از روی احساسی که نسبت به اونجا داشتی گفتم باید نویسنده اش شما باشی
تقریبا حدسیدم
وبت و نظراتت، دلگرمی میده
وبت و نظراتت، مستدام
مرسی

ممنونم.
من مطالب وبلاگ شمارو میخونم اما چیزی به ذهنم نمیرسه که بنویسم.
شما هم تنها کسی هستید که به وبلاگ من سر می‌زنید و نظر میدید. من وقتی مطالبم رو مینویسم میدونم که فقط برای شما دارم مینویسم.

میثم دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ق.ظ

نه اینطور نیست، خیلی ها میان و استفاده می کنن، اما کامنت نمی ذارن
یادمه وب گیلاسی بود، حدود 1400 تا بازدید کننده داشت اما کامنتاش از سی یا چهل تا بیشتر نمی شد
------------------------
اتاق آبی عالی بود، هنوز تمومش نکردم
صفیر سیمرغ رو هم نخوندم

میثم جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

نمی دونم چرا فچ می کنم که شما یه وبلاگ سوم هم داری

Goddess جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

فکر کنم اشتباده می‌کنی

Goddess جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

اشتباه*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد