مستی

 
برای شنیدن متن کامل شعر با صدای دکتر عبدالکریم سروش روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
میثم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ق.ظ


خموشی را مبین در صید شه صد مرده ام

میثم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ق.ظ

و بر هر جهدی از هزار، دورتر شدی

گر چه وصالش نه به کوشش دهند هر قدر ای دل که توانی بکوش

میثم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ق.ظ

عکس خوبی رو انتخاب کردی واسه وبت

ممنونم

میثم یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ

منم پایین صفحه رو دیروز خوندم

خوندی یا دیدی؟!

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ

مگه اون یازده تا اسلاید رو نمی گی ؟

چرا، منظورم همون بود.

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ

خب اون یازده تا اسلاید رو خوندم

میثم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

امیدوارم سال تجربه های جدید باشه براتون

بهترین آرزو همینیه که خودتون گفتین. نو شدن، حرکت، پیش رفتن.
ازتون منونم و امیدوارم شما هم در سالی که پیش رو دارید به آنچه که دوست دارید برسید.
خوشحالم که با شما آشنا شدم. برای خودم هم امیدوارم در سال جدید بتونم بیشتر از وجود شما بهره ببرم.
امیدوارم امسال سهراب‌ی تر رو گسترش بدین. خیلی کار با ارزشیه به نظر من. و همین طور «پله هایی به بام اشراق»

میثم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام Goddess جان :)
تو چقدر لطف داری به میثم
مررررررررررررررررررررررررررسی
بعدشم کار کشف الاسرار و همین به باغ همسفران به نظر من خیلی بهتر از سهراب ی تر و پله هایی . . . هستن .
میثم هم از آشنایی با Goddess بسیار خرسنده و امیدواره که یاد بگیره، یاد بگیره ، بخونه شما رو و یاد بگیره .

سلام. من هم از شما ممنونم.
ولی واقعیت اینه که کار شما خیلی باارزشتره، چون من از خودم هیچی نمی نویسم. هر چی می نویسم از روی کتابهای دیگرانه. ولی شما خودتون می نویسین.

میثم شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

شاید از خود نوشتن مشکل باشه، اما باید گفت مهم درونه، شما درونتون این هایی هست که می ذارین توی وبتون .
بعدشم برای سهراب ی تر، سعی می کنم از هر جایی که می شه کمک بگیرم، خداییش خیلی سخته، و اگه کسی بگه من شعرای سهراب رو می فهمم، ادعای بزرگی کرده . اما پله هایی به بام اشراق، مال خودمه و کار سبکی هم هست، خاص هم نیست .
شروع نوشتن مشکله اما وقتی نوشتن شروع بشه، راه خودشو پیدا می کنه .
من یقین دارم که شما هم خییلییی خووووب می تونین بنویسین .

مرسی از لطفتون

میثم شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ق.ظ

سلام
لینک پله هایی به بام اشراق رو اشتباه گذاشتینا
اونی که گذاشتین مربوط به اون یه وبم میشه
هیس آوازی از سکوت می آید

واااااااای!!!!
یعنی چی؟ چرا اینطوری شده؟
من اینو ندیده بودم. من فکر می کردم که قبلا هم همین andishe.blogsky.com رو می دیدم!!!
حالا چند وقته وقتی میام میبینم انتقالی گذاشتی. نمیدونم چطوری اینطوری شده؟ ولی انگار یه مدته خودمو گذاشتم سر کار!!!!!

Goddess شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

Goddess شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

میثم شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

اچمایلی محبوب

هویجوری رفتم یه سری به andishe زدم . . . به قول اصفهانیا دوزاریم افتاد
پیچ میاد دیگه

میثم دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

http://goddess.blogfa.com

این شما هستین ؟

پس این بود وبلاگ سوم من؟
نه اون من نیستم.

میثم چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

دو سه روز قبل داشتم می سرچیدم واسه یه شعر بود . . . بعد اون شعر رو اونجا پیدا کردم که یهو این جوری شدم

Goddess چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد